Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij McDonald's Dordrecht Centrum. Meer weten? Ontdek meer
Dicky
26 jun 2026 om 10:40
Alles was erg op elkaar geprakt in de tassen, de doosjes waren helemaal geplet. de patat was lauw, maar dat is te begrijpen, dat koelt nu eenmaal snel af. Al met al zag alles er erg slordig uit, zeker als je bedenkt dat ik ruim €80, - heb betaald.
Anna
25 jun 2026 om 14:02
Goed verpakt en bezorger was heel beleefd
Nicky
24 jun 2026 om 15:16
goed warm
Patricia
23 jun 2026 om 20:19
Cola leeg gelopen kipnuggets taai en koud patat half gaar en de burgers koud
Frediane
21 jun 2026 om 19:49
Ik heb mijn salade niet, maar de bezorger was professioneel
Chariska
21 jun 2026 om 19:29
bestelling was niet compleet. we miste diverse artikelen en sausjes. wat wel geleverd was was koud en was nat.